vilken härlig känsla

ja vilken härlig känsla att komma upp i tid. även om det var för att gå till tandläkarn! Men nu är det gjort och jag fick mig en promenad på köpet och så har jag hunnit handla, diska och lagat en mumsig brunch bestående av ägg, bacon och stekt broccoli. mums! 
Och nu när jag precis svalt den skickar patricia sms och frågar om vi ska träna tidigare så 14.00 är det dags att inte gymmet för första gången på alldeles för länge! 
 
VILKEN BRA DAG jag har! undra bara vad man ska hitta på ikväll, om jag inte är heeelt död förståss, tänkte ju köra slut på mig själv totalt! Får hoppas bara att jag inte åt för mycket för att kunna göra det nu bara! 
 
Nä nu är det dags för lite bra musik så man kommer igång! 
Ska bli grymt skönt att få svettas lite! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0