tankeställare

tusan vad jag är dålig. blev ingen hårdträning idag. ingen tidig morgon heller.
nä jag sov bort i princip hela dagen och visserligen blev det lite styrketräning, men jag önskar jag hade kört slut på mig själv totalt. men istället blev det en träff med liza och lite surr över en snackstallrik följt av en halv film i lizas soffa innan min mage började värka och jag fick kämpandes släpa mig hem, nu sitter/liger jag är här i soffan och tycker synd om mig själv, fast mest synd om min stackars kropp som jag missköter så. 
tänkte faktiskt för en gångs skull i tid släpa mig mot sängen innan midnatt, lägga mig i fosterställning, slå på en film och försöka SOVA! och möjligtvis ta mig en funderare på hur fan jag lever egentligen. kanske sluta tycka synd om mig själv eftersom det är mitt fel att jag fysiskt mår skit. 
 
ja det är precis vad jag ska göra, och förhoppningsvis komma till insikt med att det är dags för förändring! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0