pumpa pumpa

ooooj vad slut jag är nu! men skönt känns det iaf! Dock önskar jag att jag hade gett lite till... men får göra det imorgon istället då. Blev lite solning också, och för en gångs skull kändes det inte som jag skulle svimma eller dö när jag låg där. Brukar få sån sjuk panik av att ligga där stilla och jättevarmt, hua! 
 
Men nu kan jag med gott samvete spendera resten av eftermiddan/kvällen i soffan med film och kanske lite grönsaker och dipp.. om magen tillåter vill säga! Han gör ju ont så fort jag ätit. Men blir nog så att jag låtsas som det inte är så, för dipp är gott och grönsaker är gott och äta bör man annars dör man! 
 
tjing tjing! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0