mycket bra

vilken bra dag! 
har ätit bra och tränat hårt! nu är jag igång! imorgon blir det minst ett pass och så ska jag ner på stan och handla lite grönsaker så det inte bara blir samma samma varje dag! Har ju så lät för att fastna för en och samma mat och äta det varje dag alla måltider. och just nu är det ägg, bacon och ibland med lite broccoli. Så det måste jag bättre! 
 
Så nu blir det träning varje dag fram till söndag då jag har vilodag och ska till mormor och äta golunch, och det blir säkert fika också, men det harj agbestämt att jag ska unna mig, för sedan blir det samma visa nästa vecka, träning måndag - lördag, vila söndag. 
 
Kanske var en bra sak att jag ställde mig på vågen för någon dag sedan och såg att det gick åt fel håll, även om det inte var mycket, så fick jag panik med tanke på att jag ska gå ner 12 kilo till midsommar! Så jag fick en riktig kick, att nu måste jag fanimig sätta igång. Och efter dagens hårda armpass och lite kondiotion känns det superbra! Så nu jävlar kör jag stenhårt!! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0