livet springer ifrån mig

tappade just hakan när jag insåg att det redan gått två veckor på det nya året. jag som tyckte det var i förrgår som vi skrev upp våra nyårslöften som nu hänger på min vägg. så med andra ord är ångesten enorm. vid det här laget borde jag ha kommit bra långt med mina löften. men jag har snarare gjort allt för att inte uppfylla dom (säger man så?) jag festar och sover bort mina dagar vilket ger mig sån ångest, eftersom det är nu jag ska leva men istället förstör jag bara mig själv och tiden bara ruuuusar iväg. usch!!
 
Så nu (bättre sent än aldrig) är det dags att ta nya tag! Träningsschemat är gjort, gymkort har jag ju skaffat mig, och kylen innehåller massor av ägg, så imorgon blir det till att ställa klockan, och även om det kommer ta mig halva om inte nästan hela dagen att släpa mig till gymmer så ska jag banne mig göra det! Och sedan kommer det flyta på! Det är den där första gången som tar emot, sedan efter det så känns det ju så sjukt härligt, så då blir det 6 dagar/ veckan! Och jag kommer må bättre än någonsin! 
 
Jag borde egentligen satt upp "sluta festa" som nyårslöfte. Men det vet jag aldrig kommer hända, så det hade bara varit dumt att sätta upp. Men jag vet att jag måste dra ner på det! framför allt för att jag ska må bättre men också för att jag ska kunna hålla mina andra löften som tex träningen samt kliva upp på morgonen och inte sova bort halva/hela dagen! 
 
Så nu är det bara att bita ihop de första veckorna innan man kommer in i det för att sedan må bättre än någonsin! Vilket jag verkligen ser fram emot! Så håll era tummar för att jag ska komma dit! 
 
heja heja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0