good day

ja, då har det varit helg igen och det betyder bl.a. att jag inte skrivit här. 
 
helgen har iaf bestått av alkohol, pizza, golunch hos mormor och födelsedagsfika hos min kusin som fyllde 10. Så med andra ord en riktigt onyttig helg! Men igår vart det lite powewalk och promenad samt flera timmar på birsta, vilket även det kan räknas som motion! 
 
Och idag har jag nu varit och gymmat, och precis hällt i mig en proteinrik smoothie/dryck med ägg och grejer! 
 
Fick även precis ett samtal som fick mina mungipor att nästan spricka. Känns sååååå bra!! 
Så håll tummarna nu!!!
 
nä nu är det dags att fräscha till sig innan jag ska iväg med Issa och handla! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0