ghosts that we knew

träningspass 3 av 6 DONE!
börjar dock känna att jag kanske tagit mig vatten över huvudet. känner inte riktigt att min kropp hinner återhämta sig. Kanske inte så konstigt när jag gått från att inte träna alls till att köra riktigt hårt. Dock har det gått sjukt bra att dagar nu, men då har nu även kommit till en punkt där jag inte vet vad jag ska träna imorgon, ben var det tänkt, men jag känner att dom nog behöver få vila, och ett riktigt hårt armpass samt mage körde jag idag, så det kan jag inte heller köra på imorgon. Det som känns som mest lägligt är kondition, vilket jag HATAR, fy fan så tråkigt det är! Annat är det ju på sommaren när man kan springa i trappor, UTE, så man känner att man kommer någonstans! Men får nog bli det imorgon endå, samt lite rygg, för den har inte fått sig en så bra omgång som restenb av kroppen! 
 
Ja, så får det nog bli! Så nu ska jag varva ner efter träningspass följt av middag på J, ost korv och gurka och till det ett stort glas vatten, och en timmes surr hos Liza! Så natti natti! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0