biceps don't grow on trees

Även idag gjorde jag bra ifrån mig på gymmet. Fick även sällskap av Issa, vilken nog hjälpte mig, då hon är bra på att pusha mig när jag tror att jag inte orkar mer. Sedan körde jag ju främst ben idag och det är inte det roligaste jag vet. kanske för att jag inte har så många övningar för det än, men armar däremot, det är roligt det! Och det är det dags för igen imorgon! 
 
Har dock ätit väldigt mycket idag, eller ja, åtminstone efter träningen, dock höll jag mig helt och håller till lchf, och det är det viktigaste tycker jag. Sedan skyller jag mitt jätteätande idag på att jag storhandlade med Issa efter träningen, och när kylskåpet ser så där härligt fullt ut kan man ju inte låta bli att äta lite, samt att jag haft filmkväll och då vill man ju gotta sig också, så ost ost och ost fick det bli, riktiga kaloribomber! Men lite belöning behöver man faktiskt även såhär tidigt i tränings/diet-livet! 
 
Det som saknas nu är att få ordning på sömnen, jag vill ju aldrig gå och lägga mig!! Nu har jag precis vikt ihop lite kläder eftersom jag idag flyttat om i mina klädskrubbar för att en gång för alla få ordning på ALLA mina kläder. Det är helt sjukt hur mycket kläder jag har! Och jag har så svårt att slänga något, särskillt nu när jag ska gå ner på mycket i vikt, och har så mycket kläder osm jag inte kan ha nu men vill ha kvar tills jag gått ner i vikt. Och kläderna jag kan ha nu som antagligen inte alls kommer sitta snyggt, dom kan jag ju inte slänga.. ÄN! 
 
Men nu är det nog dags att försöka finna lite ro. så en film eller nått avsnitt av någon serie så blir jag förhoppningsvis trött och somnar! Så tack och godnatt! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0