dag 6

kan ju inte påstå att jag varit duktig i helgen direkt. visst blev de inge dålig mat, men vin och några päronsplit, även om de innehåller endast 55 kcal så är det ingen vidare känsla man har när man failar sådär. 
så det var bara att blicka frammåt och köra hårt idag! 
Så idag har jag varit riktigt duktig faktiskt. till lunch blev det en shake, och till "middag" klockan nio blev det 2 rågrut med ett ägg. utöver det har jag druckit 4 koppar te och några glas bubbelvatten. Och jag känner mig inte ens hungrig. Men dock väldigt trött. 
Nu väntar två lediga dagar och inget fusk hoppas jag, ska dock unna mig quesadillas imorgon, men då får jag se till att äta med måtta! Och det blir heller ingen shake till lunch imorgon då jag har kyckling som måste ätas upp innan den blir gammal. så lunchen får bestå av kyckling och broccoli, inte allt för kaloririkt! Ska även börja ta 1 synerlin om dagen. Så nu hoppas jag det ska hända grejer! 
 
Men nu blir det till att läsa lite motivarande bloggar innan det är läggdags! 
godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0