T.G.I.F!

Ännu en vecka har passerat.. eller snarare rusat förbi. Förstår verkligen inte hur tiden kan gå så sjukt fort. Trots att jag varit eller ja är sjuk och inte gjort särskillt mycket har endå veckan bara sprungit iväg.
Dagen har iaf spenderats med att ligga i sängen eftersom jag inte alls kan sova på nätterna eftersom jag kostar, sover oroligt och drömmer sjukt mycket mardrömmar och bara yrar. 
Gick till mamma vid två men gick efter en timme eftersom hon inte ville bli sjuk så istället umgicks jag med Linda och Jenny, bara tog det lugnt hemma hos Linda innan jag och Jenny for och handlade innan vi åkte hem till mig för att mya framför x-factor och film. Mysig kväll med mina fina vänner är aldrig fel. Och det känns sjukt skönt med en lugn helg! 
 
Imorgon är det hockey som gäller och på kvällen har jag ingenting planerat ännu men någonting lugnt blir det iaf så jag kan bli frisk och sätta igång med träningen! 
 
Men nu ska jag slå på en till film och hoppas jag somnar snart eftersom Jenny somnade för länge sen och det ser så skönt ut! 
 
Godnatt! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0