måndag

Måndag och  nya tag efter en vecka i dimman! Känns ofattbart skönt faktiskt! Dagen har spenderats allt för lämnge i sängen dock eftersom jag inte somnade förrän strax efter åtta imorse, efter det satte jag igång med det välbehövda storstädningen, och har nyss kommit hem efter att ha varit ner på ica och handla, grönsaker grönsaker, grönsaker, och nå nytt vitamin-hårdbröd jag hittade, spännande, hoppas det är gott! 
 
Och nu sitter jag och har precis SLÄNGT i mig en sallad och laddar nu för att ta tag i det sista va diskberget innan jag ska rensa på allt skit som ligger på mitt köksbord... ska bli skönt att se det där bordet igen faktiskt! Varit begravt i ett berg av böcker, pennor, block och skit... 
 
Sedan blir det bara till att ta det lugnt, ska upp klockan åtta imorgon till yrkeskonsult (tror jag de hette) innan det blir till att tvätta hela eftermiddagen! 
 
nä back tu buissneessssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0