lördag

Gud så skönt det är att ta det lugnt på helgerna. Även om jag sitter och är sugen på att dra ut en sväng och inte för att jag är sugen på att dricka utan bara för att jag inte vill missa något, även fast jag vet att det väldigt sällan händer någonting speciellt. Men nu såhär i efterhand när jag spenderat Lördagskvällen på först hockey och sedan i soffan framför film med Jenny känner jag bara hur grymt skönt det är! 
 
Så nu ska jag bädda ner mig i sängen och slå på en film att somna till och bara njuta av vetskapen att jag kommer vakna upp utan illamående och huvudvärk imorgon! UNDERBART! 
 
Och imorgon är det disneymaraton som gäller! Härliga härliga helg! 
Kan ju inte annat än bli frisk efter denna härliga lugna helg! 
 
GODNATT!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0