LCHF!

tänk att jag alltid glömmer att skriva här.. tråkigt! Eller så är det kanske för att det sällan händer någonting nytt och intressant att skriva om?!
 
Nu har jag iaf ia snart två veckor hållt till på Excellent Hudvård på dagarna för att göra lite nytta, känns jättebra och det är en så skön känsla att man faktiskt gör någonting av dagarna! Och att man faktiskt kan njuta av helg! 
Innan avskydde jag helgen eftersom jag endå alltid var ledig så var det inget speciellt, fast endå ville man göra någonting speciellt av den.. bara jobbigt kände jag! Men nu njuter jag! underbara helg! Underbara vecka! 
 
 
Förutom det så har jag precis mulat i mig flingor direkt ur förpackningarna samt slängt i mig några hårdmackor tills jag mår illa, ska nämligen sätta igång med lchf imorgon, dock inte stenhårt, har ju för första gången på kanske 15 år hittat någonting jag faktiskt kan få i mig till frukost, ja en halv banan!  haha sjukt jag vet, men det är anttingen det eller att jag ska ställa mig och göra smoothies varje morgon. Så en halv banan får det bli. Vilket egentligen inte borde rubba min diet särskillt mycket. 
I övrigt kommer jag undvika de mest kaloririka fetterna, så som tex grädde,då jag tycker det innehåller onödigt mycket kalorier för nästan ingenting alls! 
Men iallafullafall, nu har jag stoppat mina flingpaket och hårdbrödspaket längst bak i skafferiet och längst fram har jag lagt motivationen! Så imorgon blir det en halv banan, tonfiskröra samt lchf-tacogratäng och till det massor med vatten och te! 
 
Dock måste jag erkänna tt det inte blir till 100% förrän efter helgen eftersom det halloween, ja en av de bästa grejerna jag vet och det måste firas! Dock vet jag att rödvin faktiskt är tillåtet i dieten, dock kanske inte i den mänd jag planerat att koncumera, men förutom det ska jag nog lyckas hålla mig ifrån frestelserna! Finns ju faktiskt bra mycket gott man får äta också! så heja mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0