When you're giving me such sweet nothing

I onsdags eftermiddag fick jag förfrågan om att åka med till Norge och provjobba för modellab, vilket jag självklart tackade JA till. Sagt och gjort och morgonen därpå var jag påväg. efter en 14 timmars resa var vi framme i Bodö och tre långa arbetsdagar väntade. Har varit riktigt riktigt roligt, och det var ett riktigt härligt gäng man fick arbeta med. Känns så sjutk kul att få göra det jag verkligen vill göra, jobba med makeup, och det gick över förväntan och jag är riktigt nöjd! Så nu är det bara att hoppas på att man får stanna! 
 
Kom hem igårkväll och trots att vi bott på hotell och haft det grymt bra så måste jag erkänna att jag haft hemkängtan! Fast vi bara var borta 5 dagar. Så igårkväll/natt vart det filmmys innan man somnade i soffan. trevligt trevligt! 
 
och idag har man strosat runt på dollarstore och i birsta och nu efter någon timmes powernap ska jag plocka undan lite här hemma innan olle och micke kommer och ska äta tacos och dricka vin. Dock försvann det sug efter vin jag haft sedan i onsdags då jag tog en powernap. Men känner jag mig själv kommer det nog tillbaka efter att jag fått i mig lite mat! 
 
så dags att göra ett ryck! adjökens!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0