sick

måndag och jag har spenderat dagen under täcket. 
har någon konstig sjukdom i kroppen, känner mig febrig och väldigt yr. och det har satt sig i nacken och lite i ryggen också. känner jättekonstigt. men så länge jag inte har ont i halsen eller spyr så är jag nöjd!
 
blir nog hemma imorgon också, ftersom jag inte mår nå bättre än, och är ingen höjdare att sitta framför datorn samt i telefonen en hel dag om man mår dåligt. 
 
nu sitter jag i soffan och glor på en massa skit på tv. funderar på att blunda en stund faktiskt. dock inte sova för natten för då är jag rädd att jag vaknar inatt och inte kan sova mer. då är jag hellre uppe sent då de finns folk att prata med eller ngt vettigt på tv och sover ut imorgon! 
 
så nu sudoku och någon timmes vila! ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0