safe & sound

första dagen med lchf är snart över, och det har gått väldigt bra. eller kanske inte väldigt, men det har gått bra, till frukost blev det som tidigare nämnt en halv banan, lunch vart tonfiskröra, och till middag tacogratäng, tyckte dock att jag åt aldeles för mycket av gratängen, men när jag sedan tänker efter så var det faktiskt inte så mycket. Så typiskt att man ska börja noja över mängden bara för att men beslutat sig för att ändra på kosten! Både på gott och ont visserligen! Men jag hade visserligen kunnat äta upp hela gratängen, så det inte blivit någon matlåda, men icke. men jag är mäkta förvånad över hur sjukt god den blev! bästa någonsin! Så nu har jag någonting att se fram emot imorgon efter några timmars arbete! 
 
Nu ska jag iaf kolla på matlagningsprogram innan jag förhoppnigsvis har ork att sortera och städa mitt sminkbord/sminkhyllor! 
 
så snälla någon ge mig lite energi! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0