rutin

Gud vad jag älskar att ha rutiner! ÄNTLIGEN!
Att kliva upp på morgonen, göra nytta på dagarna, faktiskt njuta av att få sätta sig i soffan när man kommer hem, och sedan lägga sig i tid, samt ha normala mattider. Jag har ju till och med lärt mig äta frukost! 
 
Idag fick jag även beröm för min insats och de jobb jag gjort vilket känns himla bra, och särskillt när jag tycker det går så bra och dagarna bara springar iväg. 
 
Så nu ska jag unna mig lite julmust innan jag ska bädda ner mig och läsa min älskade bok innan det är dags för mina 8 timmars sömn! 
 
life's good! 
 
Och så här stilig var jag på lördagens halloween-fest! Älskar verkligen att få spöka ut mig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0