regnet bara öser ner

Ja, här sitter jag i soffan nyss hemkommen från mor och far där jag ätit middag och fikat och grattat farsan på farsdag! Så nu har jag ont i magen av allt gott så jag knappt kan röra på mig! 
Sitter iaf och planerar veckans kost och motion. 
Ska ta mig bort till tjejgymmet imorgon och testträna är planen, och så har jag ju handlat hem en massa bra mat så motivationen är på topp! 
 
Även om det är jobbigt med måndagar, att man måste kliva upp på morgonen igen och göra ne massa nytta, så tycker jag det är så sjukt härligt på måndagkvällen att man kommer in i rutiner igen. Det blir så mycket lättare då, framförallt med kost och motion! Så min plan den här veckan är att varje dag efter jag slutat ska jag ta mig direkt till gymmet och träna så jag redan kan komma hem, duscha och sedan bara ta det så himla lugnt innan jag ska sova och börja om igen! 
 
Men nu har tiden runnit iväg igen och jag ska ta och borsta tänderna och bädda ner mig och läsa lite bloggar och eventuellt kolla slutet på en film jag började se igår. För imorgon är det måndag och och jag har mycket att göra så det är bäst att sova ordentligt så jag är pigg! 
 
godnatt!
så nu är det dags att på allvar se om jag kan klara mig utan dessa godingar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0