like the good old days

haha hittade en sån här lista på en blogg så jag kunde bara inte låta bli....

 

Vad har du på dig? En trosa, en mössa och två täcken!

Hur mår du? Jag mår finfint men är lite trött

Vad önskar du just nu? Att .. nädu, jag önskar ingenting just nu

Vad har du ätit idag? två rostmackor och lite fika

Vad ska du göra imorrn? jag ska göra lite nytta, städa och bli bjuden på gomiddag och bara mysa

Och på söndag? inga planer men antagligen bara mysa

Vem saknar du? allra mest Evelina.

Senaste köp? frimärken. 

Vad skrattade du senast åt? grey's anatomy

Vad grät du senast åt? säkert grey's anatomy.

Vem sov du senast med?  det behöver vi inte gå in på

Vad läser du just nu? dessa dumma frågor

Senast sedda film? en dålig skräckis igår

Vilken svordom använder du mest? helvete om det nu är en svordom och faan.

Vem var den senaste som ringde dig? hm, det kan ha varit mamma

Har du dejtat någon av en annan religion? det tror jag inte

Senast 3 inkomna sms? var från jenny och linda

Vad stod de i ditt senaste skickade sms? det var ett nummer

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? musik eller bild tror jag

Vilken är din favoritfrukt? vet inte gillar de flesta 

Vilka kändisar har du blivit jämförd med? hahaha

Vad är du rädd för? att någon som står mig nära ska dö

En person du tycker är snygg? johnny depp

Blir du lätt svartsjuk? nej, inte om jag inte fått en anledning att vara det

Din favoritkaraktär ur en serie? christina i grey's

Vem skrev senast åt dig på facebookchatten? olle.

Vilket språk hade du velat lära dig? italienska kanske

Vad för sorts killar faller du för? fel sort tydligen, haha

Vart vill du åka just nu? los angeles

Vad önskar du dig i födelsedagspresent? är ju ett tag tills dess men tatueringspengar kanske

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? oj, 1 kanske 2

Vad tycker du om kärlek? ja vad ska man tycka, det är ju nå fint om det funkar

När kramade du någon sist? för några timmar sedan

Saknar du någon speciell person? ja

Har du svårt för att bli kär? JA


Är du singel? Det är jag

När fick du senast en komplimang? igår

HAR DU NÅGONSIN:


Varit medvetslös: ja
Hånglat med nån riktigt ful: haha såhär i efterhand måste jag säga ja
Hånglat med fler än 50 pers: osäkert
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? jag är rädd för det

Gjort något riktigt dumt? ja oja, för många ggr

Gjort något du verkligen ångrar? ja!
Åkt ambulans? ja
Åkt polisbil? ja  
Gjort nåt olagligt? ja
Fått din mamma att gråta? ja 
Slagit ner någon? nej
Skämts över dina föräldrar? ja
Sagt jag älskar dig och menat det? ja det har jag 
Tar du droger? nej
Dricker du? jajjemen
Vilka kläder sover du i? trosa 
Vad hatar du verkligen? lögner
Varit kär? ja
Är du ensam nu? ja..
Vill du gifta dig? ja det vill jag
Vill du ha barn? ja!

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? jag
Såg dig gråta? ingen aning

Fick dig att gråta? vet jag inte

Du delade en dricka med? linda förra helgen 
Du gick på bio med? mamma
Skällde på dig? vet inte
Sa någonting till dig och vad var det? mamma - hej då!

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:


Gråtit? Nej
Kramat någon? ja
Pussat någon? nej 
Köpt någonting? Ja
Sjungit? haha ja
Saknat någon? ja 

JAG HAR:
Digitalkamera? ja
Systemkamera? nej
Telefon på rummet? mobil
Egen dator? ja
Könssjukdom? hahah NEJ
Bra kompisar? ja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0