kötta

mår fortfarande sådär. yr och trött i huvudet. det är som om det inte riktigt hänger med. kan inte riktigt sätta fingret på det. men men får hoppas det går över snart!
 
sitter iaf och tittar igenom en blogg jag hittade igårkväll, en tjej som gått ner 22 kilo och blivit riktigt vältränad och när jag sitter här och läser kännerj ag verkligen hur mycket jag saknar att gymma, så så fort jag är frisk är det dags att att skaffa sig ett gymkort! Och verkligen kötta! drömde till och med att jag var iväg till tjejgymmet och skaffade mig ett kort, sedan vaknade jag och den där härliga känslan var som bortblåst! 
 
annars idag har jag gjort något nästan förbjudet.. jag har plockat fram lite av mitt julpynt! haha! jag kunde verkligen inte hålla mig! dock väntar ja med tomtar, röda gardiner och dukar. Någon måtta får det vara! får se huuuur länge jag kan hålla mig dock. älskade ju verkligen hur det såg ut här hemma förra julen så vil ju nästan ha så hela tiden! men det får man ju inte! 
 
nu ska jag snart ta tag i snuskdisken som snart tar upp hela köket. vill ju inte att edt ska börja lukta dödjur där inne! så nu får jag göra ett ryck! adjökens!
 
snart ska jag ha min gamla fina form igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0