glädjeskutt

iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih
glädjeskutt för fulla muggar
 
fick för drygt en timme sedan samtal från model lab som ville att jag skulle komma och provjobba i helgen, så imorgon tar jag mitt pick och pack och dra till norge för en helgs jobb! är så nervös så jag tror jag svimmar snart! Men ska bli sjukt kul också! Får dock en aning panik över att jag inte har en aning om vad man ska packa med sig. finklätt och mycket smink. och nervös att jag inte klarar de tempo dom har. men jag ska göra mitt bästa och ge järnet och verkligen försöka slappna av och se det som en rolig grej och en chans till mer arbete. 
gaaah, panik panik panik.
 
strax efter det samtalet fick jag ett nytt från ett säsongjobb i sälen som jag sökte för max två timmar sedan. även det inom makeup, vart dock helt ställd och  visste inte riktigt vad jag skulle svara eftersom jag redan hade panik över helgens jobb. Så skulle höra av mig efter helgen om jag fortfarande var intresserad.
just nu snurrar allt i hela skallen, men känns även sjukt bra. så nu får ni alla hålla tummarna för mig. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0