baking baking

idag har man hållt igång kan jag lova. 
Träffade mamma här utanför strax innan 11 för att gå en liten sväng på stan för att hitta någonting fint till farsgubben  imorgon. Sedan gick vi till hem till mammsen för att baka hela dagen. sagt och gjort och mycket gott blev det. Mamma blev dock trött av all bakning så jag erbjöd mig att sno ihop lite middag tills pappa och brorsan kom hem, det fick bli lasagne med tacokrydda, mycket gott!! 
 
Sedan har vi bara suttit i soffan och kollat på Så mycket bättre innan jag gick hem och nu bara myser i soffan framför tv'n där jag tänkt spendera resten av kvällen om jag inte tar mig i kragen och börjar plocka lite här hemma! 
 
så ni får alla ha en fortsatt trevlkig lördag! tjing!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0