unarmed

I have a thing I'd like to say to you
Put down your guns and listen to... Me
I am unarmed and I have no fear
I will not budge or steer clear... Of you

So just save your words and I'll fade away now
Give me a match and I'll burn it all down
Pick up your feet and take me home now
'Cause it's dark inside, and I'm all alone


dyster dag trots att solen lyser. har dock haft känslan av att inte vilja göra någonting. och det är väl precis det jag gjort. lyssnat på grey's anatomys soundtrack och bara varit. rensat lite i skrubben, men har så sjukt mycket saker så vet inte vad jag ska ta mig till då jag håller på och håller på men ingenting händer..
Men nu ska jag snart kila iväg till OK för att hämta ut mina skor och sedan möta upp liza för att kanske äta något och spendera lite tid i solen! Så då blir jag nog på bättre humör!
hej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0