stronger

haft en riktigt bra helg. möjligtvis att jag kanske slösade några tråkiga timmar på lördagskvällen på någonting totalt onödigt som fick mig att inse ett och annat men det ingenting jag orkar lägga så mycket mer energi på. synd bara att man får svårare och svårare att lita på folk. men samtidigt inser jag hur mycket "starkare" man blir genom åren. trodde jag skulle må piss på söndag när jag vaknade men hade en jättebra dag och mådde inte särskilt dåligt alls.
annars idag har jag bara städat, diskat och plcokat och möblerat. Dock är det mycket kvar så imorgon får jag fortsätta, antagligen hela dagen, men kommer bli sååå härligt när det är klart! Och känns otroligt skönt att gå och lägga sig i ett nymöblerat och städat sovrum!
så nu ska jag fortsätta se film innan det är dags att släcka och försöka sova så jag kommer upp imorgon och kan ta en promenad innan städandet! så godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0