lets get twisted

hemma från vårdcentralen. inga jätteroliga nyheter direkt. men och andra sidan har jag ingen ork att bry mig särskillt mycket heller.
ingen öroninflammation iaf, dock någon annan sorts inflammation som kan ta flera veckor kanske månader att få bort. och inflammation eller ngt i näsan. och eftersom jag har för trånga gångar ska jag nu och som han sa, "kanske resten av livet" snorta nå näspulver som ska vidga mina gångar så jag kan börja andas med näsan kanske.. och en remiss till öron näsa hals på sjukhuset för att överväga operation. så... ja, det var dagens nyheter! skoj skoj....

sitter nu och hoster upp lungorna och överväger om jag ska göra någon mat eller svälta idag, det kurrar som fan men orken är på noll. jaja! hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0