dövöra

ojsan hoppsan. 1 vec ka och 3 dagar sedan jag skrev någonting här.. eller jao.. jag har skrivit men tagit bort skiten med tanke på vilket tillstånd när jag skrivit dessa milslånga texter om allt för mycket privata saker!

Så HEJ! nu kör vi!

sitter här i soffan min nu och är nästan helt döv på båda mina öron, vilket är fruktansvärt. förhoppningsvis hör jag lite bättre imorgon när jag vaknar eftersom jag då ska ringa vårdcentralen för att få en akuttid. men är orolig att jag inte kommer höra någonting alls eftersom det blir värre och värre för varje timme som går! ...
någonting som gör mig glad är iaf att min kära kära iphone är tillbaka hos mig. hel och fin!

nä nu ska jag slå på lite grey's och unna mig ett glas oboy. godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0