and just forget the world

ångest ångest ångest.. det är väl ungefär det jag består av just nu.
och lite tomhet, panik och sorg.

och många sömnlösa nätter och orklösa dagar på det gör inte saker och ting mycket bättre. så nu ligger jag här igen, lyssnar på musik och stirrar upp i taket. tusen tankar som snurrar runt, men inga som gör mig nå klokare. jag måste nog vara en av de mest deprimerande människor faktikst. men det ska väl finnas folk till allt. så jag får väl ta på mig det! men nu ska jag lägga mig ochblunda så hårt jag bara kan tills jag somnar, för imorgon ska jag upp och göra lite nytta!





If I lay here
If I just lay here
Would you lie with me
And just forget the world


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0