sol vind & vatten

Blev en utgång igår. tog det dock väldigt lungt.. trodde jag men vid närmare eftertanke så fick jagju faktiskt i mig en hel del igår. Dryck alltså! Matlusten är fortfarande ingen höjdare. Blev bjuden på mat av Liza idag, biteline pizza-salladsbuffé, lyckades få i mig ungefär två slicear och lite sallad sedan gick det verkligen inte mer och det hela resulterade i en inte allt för härlig magvärk. Dock bättre nu!

Nu sitter jag iaf och väntar på Evelina. Vi ska dricka kaffe och mysa innan det blir en liten sväng till Jacks ikväll! Möjligtvis färga ögonbrynen också! Kan bli spännande nu när mitt hår är så pass ljust! haha! skönt och sido, nu ska jag återgå till dumburken och dumpa det här! TJOFLÖJT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0