sjukstuga

host host host...
nys nys nys...

ja så har mina dagar sett ut den här veckan. legat i feber och hemsk hosta, halsontet från helvetet och bara kurerat mig med ipren, hostmedicin och tabletter. och nu äntligen börjar jkag krya på mig. har vad jag vet inte haft någon feber idag och endast tagit en ipren. tagit mig en långdusch och även plockat lite här hemma så det går ju åt rätt håll iaf! Vaknade dock sex imorse och hade nå fruktansvärt ont i halsen m,en konstigt nog har det försvunnit nu under dagen och har bara jättelite ont just nu! vilket känns fantastiskt! är ju så hemskt att ha så ont i halsen.. har inte ätit något ordentligt sedan i måndags vad det nu var jag fick i mig då.

Pappa kom iaf förvbi för ngon timme sedan med en kasse med lättdryck, mjölkt, lite lösgodis och en grandiosapizza.. vilket jag inte alls gillar. men det var den nya inbakade så jag gav det en chans och värmde den i ugnen. inge större fel på den alls, så nu har jag fått i mig en tredjedel av den och det får allt räcka.

Nu har jag iaf myst ner mig i soffan med tända ljus och myser. saknar dock sällskap med tanke på att jag knappt träffat någon alls denna vecka vilket börjar ta kol på mig! fast å andra sidan kanske lika bra då jag har varit och är så pass hes som jag är..
men imorgon ska jag fan vara frisk! så ska återgå till mitt mys nu! HEJDÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0