dag 3

Ja nu har jag lyckats äta riktigt bra i tre dagar. Och trots att jag är upp i människor som ständigt äter kakor, bullar och choklad har det gått riktigt bra!

Dag tre sägs ju vara den värsta dagen när man ändrar sina matvanor. Och jag som gick från att äta tårta, kakor och bullar i helgen till i princip inga kolhydrater så är det en stor förändring men endå går det så pass bra. Vaknade dock i morse med huvudvärk och lite ont i magen. Magen gick snabbt över men huvudvärken har kommit och gått under dagen.. Förutom det har sötsuget varit en pina.. Eller värst var det nog igår. Och nu är det borta! Så förutom det jag nämnt går det jättebra!

Imorgon ska jag sätta igång och träna också. Lyckats få med mamma också, så tisdag, torsdag och söndag hädanefter blir det träning med Mammsen på ego!
Känns bra att ha någon som drar i en ibland!

Men nu ska jag fortsätta läsa mina hälsoböcker som jag lånade idag!

NU KÖR VI säger jag bara! All in!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0