I'm back

Ja hejsan hoppsan! Nu är jag tillbaka och ska försöka uppdatera oftare!

Har en riktig bakissöndag men saknar godispåsen & kramsällskapet!

Helgen har spenderats med jobb i fredags och utgång igår. Som slutade med en öl för mycket och ett förlorat bankomatkort. Men förutom det en mycket trevlig kväll!

Nu glor jag på tv och känner att baksmällan börja ge med sig! Äntligen!! Så nu inväntar jag lite skräckfilmer på tv! Mitt bästa! Men som sagt saknar sällskap så får väl se hur pass mycket jag vågar se i min ensamhet! Fast, ska nog gå vägen! Tur man är en tuffing! Höhö!

Nä nu ska jag luta mig tillbaka och sjunka ner några extra decimeter i soffan och bara vara!

Godkväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0