somebody outside

var grymt tungt att ta sig upp imorse, endå släckte jag lampan 23.20 igår och somnade strax efter det. Men när klockan ringde 07.30 var jag helt förstörd. pallrade mig iaf upp och tog faktiskt bussen denna gång till utbildningen. Det är tur att dagarna går rätt fort där borta, för idag har varken kroppen eller knoppen varit på topp. Dock blev det bättre mot slutet av dagen och nu är det okej, dock är jag sjukt trött.. men även uttråkad. Så jag hoppas möjligtvis att det blir en sväng ner på jacks.

Men blir hyffsat tidigt ikväll också eftersom jag ska upp tidsigt imorgon också!

Annars idag har jag köpt present åt min kära bror som fyller år på lördag och nu har jag precis lagat en massa köttfärssås och kokat makaroner så jag har matlåda imorgon och fredag! Och jag som hatar att äta rester.. uääk! Men jag måste väl lära mig en gång, man är ju inte gjord av pengar satt äta ute varje dag är ju inte ett alternativ tyvärr!

Ja intressantare än så blir det nog inte här! Tänkte nog ta mig en tupplur nu också, eller åtminstone lyssna på musik och blunda! så får det bli, HEJ!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0