lidande

Jag tror jag lider av nått slags shoppingberoende..
I förrgår när jag väl tagit mig ner på stan (och tagit ut pengar på banken eftersom klantfan som man är slarvat bort kortet) och var på väg till make up store kunde jag nästan inte hålla mig från att bara köpa någonting så det var inte långt ifrån att jag spring in på åhléns bara för att få slänga lite pengar omkring mig. Dock höll jag mig och nästan sprang till MUS för att få påbörja min shoppingrunda.. Som slutade med ett tiotal kassar.. Nästan läskigt!

Kände likadant idag efter jag lunchat med Liza.. Att jag bara inte kan komma hem tomhänt.. Vilket ju resulterade i mina fina lyktor!

Och nu har jag suttit och försökt slita mig ifrån datorn för att inte beställa någonting.
Om det gick bra? Nej.. Det slutade med två par skor..

Så nu blir det hårdbröd och vatten framöver.. Eller vi kan ju iaf hoppas att jag skulle vara så duktig. Lär väl sluta med en lunch på stan imorgon också.. Som om jag var ekonomiskt oberoende. Synd det slår tillbaka fortare än man anar..

Skämmes på mig! Ja skämmas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0