i have to let go of your hand

känslan jag har inom mig just nu är den värsta jag vet. Kan inte beskriva hur den är men den får mig att känna mig ensam. Var jag än är och vem jag än är med. och ensamheten är jag inget fan av för fem öre. Men ibland är det väl någonting man bara får leva med helt enkelt.


Idag har jag iaf varit på information om utbildning. Och nu håller jag bara tummarna för att få börja redan nu den 20e! Få lite rutiner och göra nått av livhelvetet så att säga!
Förutom det har jag hämtat mitt paket med skor varav ett par var perfekta och de andra alldeles för små. Typiskt! Och så har jag målat en bänk och två spegelramar.

Nu kom jag just ut ur duschen och funderar på om jag ska ta tag i disken liten innan jag får besök. Men först och främst ska jag nog dra på mig några paltor!

Adjökens!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0