en känsla

Vet inte vad som händer med mig. Har noll ork. Så fruktansvärt trätt och slut nu hela tiden. Har iaf varit ner på invito och lunchat med Liza idag. Fick dock inte i mig så mycket. Vet inte vad det är.. Men det var trevligt iaf. Sedan var jag in i några inredningsbutiker och kom hem med två fina lyktor som nu står på mitt köksbord!

Nu håller jag på att röja lite, men så sjukt mycket så vet inte riktigt var jag ska börja. Och är ju som sagt helt orklös så jag börjar på ett ställe håller på en kvart Max sedan sätter jag mig igen. Och så gör hela tiden. Så går ju inte direkt bra. Men till slut ska det väl bli någon ordning.

Nä nu har jag vilat mig lite så nu ska jag väl återgå till att plocka lite. Ha det fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0