dagenefterångest

Fy fan så dåligt jag mått idag.
Blev en del öl igår nån shot och cider. Vilket jag fick ångra idag!! Inte många tinnar jag varit vaken idag, möjligtvis tre från ett till fyra kanske. Sedan klev jag upp vid tio eftersom jag kom på att jag var tvungen att göra en sminkuppgift jag inte gjort som skulle vara inne idag. Så typiskt! Nu har jag iaf tvättat bort skiten och skickat in mina uppgifter. Men mår fortfarande jättedåligt så ska nog bädda ner mig igen och slå på en film och hoppas jag känner mig som en helt ny människa imorgon & må toppen!

För imorgon väntar flera timmar i tvättstugan, middagsmys med Evelina och möjligtvis nån öl på kvällen. Inte för att jag är jättesugen just nu men..

Nä tack & godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0