another door

Usch vad slut jag är. Torsdagsslut!
Varit hela dagen på utbildningen och nu har jag ätit middag och pluggat lite inför slutprovet på lördag, men fortfarande mycket att lära! Egentligen vill jag bara lägga mig och sova, men det får bli om några timmar för här ska pluggas OJA!

Och annars vet jag inte riktigt vad jag ska säga. Dags att börja om från början lite grann känner jag, på alla möjliga sätt och vis, på både gott och ont! Men jag börjar inse att det är lika bra att lägga ner saker och ting innan det kommit för djupt in så att säga. Och inte ge sig in i en massa krångel. Även om jag har så fruktansvärt svårt att bara skita i saker och ting så vet jag ju att det ibland bara måste göras! Och jag tror att det är dags nu! ... igen!

Nä, nu har jag inte tid med det här, plugga plugga plugga innan jag får finbesök och ska umgås istället!



jökens!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0