runt 1000

 Komiskt att jag igår skrev att jag verkligen skulle fokusera på att 'ta nyttigt och träna den här månaden. På väg he från birsta och dollar igår skulle såklart min kära familj äta på max, så det slutade så även för mig. Så en riktigt dålig start! Men idag blev det mycekt bättre. Ägg, hårdbröd och visserligen en liten fralla och även lite kräftröra, men jag får tänka att det var ju faktiskt sallad på den där nedrans frallan! Nä skämt och sido, kaloriintaget igår låg på 1137 och dagens på 1081 så det är ju inte så farligt! Lyckades även ta mig en promenad idag. He he he.. Det är väl där det störta problemet sitter. Jag har gått och blivit sjukt lat!! Men känns skönt att ta klivit in på gymmet igen på torsdag!

Nu ska ja se klart sons of anarchy innan det är dags att försöka sova så jag orkar promenera imorgon bitti och hålla mig vaken på utbildningen!

Så godnatt gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0