rock n' roll is here to stay

fruktansvärt less. världshistoriens sämsta träningspass. var så less när jag satt i omklädningsrummet efter att jag kände att jag aldrig mer ville gå tillbaka. Nu har jag dock lugnat ner mig och känner att, det kan ju bara bli bättre! Sedan kan det ju bero på att jag bara hade druckit te innan jag drog iväg också. Så hade ju inte direkt överdrivet mycket energi i kroppen. Kämpade på rätt hårt under en halvtimme iaf, så armar och ben kommer nog kännas imorgon/övermorgon iaf får vi hoppas. Ska köra lite mer mat och ryggövningar om ett tag här hemma också för jag kände att jag kunde kört det bra mycket hårdare. Och har några bra övningar jag alltid gjorde förut när jag hade problem med ryggen, så ska försöka göra dom nu varje dag för att stärka så problemen inte kommer tillbaka! Möjligvis att hantlarna åker fram också!

Nu har jag iaf fått i mig lite lunch, ägg, bacon och massa broccoli. mums! Och så har jag fyllt i dagens matlista i shape up. Och dagens intag kommer ligga på 970 kalorier som det ser ut nu, och då är inte träningen inräknad, drar bort en liten del. så ungefär 800 kalorier kommer jag ligga på idag. Och det känns ju helt okej. Har ju en maxgräns på strax över 900 per dag.  Men känns ju alltid bättre att ligga under så länge jag inte mår dåligt av det och går hungrig.
Visserligen blir jag väldigt hungrig av att äta regelbundet. så igår var jag hungrig nästan hela dagen, och nu har jag precis ätit lunch, för cirka en kvart sedan och känner mig fortfarande väldigt hungrig, fast jag då åt en stor portion. Men det går nog till sig, kroppen är ju inte van direkt.

Men nu ska jag se lite grey's innan jag tar tag i mig själv och städar köket och sorterar massa kläder!

ha det fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0