mörkt kallt ljus

första dagen och jag klarade inte av mat-schemat jag hade gjort. visserligen var det kanske lite väl kalorisnålt, så fick bli ett mål till. Så jag kom upp i sammanlagt 737 kalorier under dagen. Vilket känns jättebra endå!

Eftermiddan och kvällen har spenderats med potatis, fiskbullar x2 samt en massa avsnitt Grey's Anatomy. Och nu sitter jag och läser en blogg jag hittat om just träning och kost. Och känner nu att motivationen är på topp. Tog just fram köttfärsen så jag kan laga lite riktigt mat imorgon. Och sedan ska jag försöka träna lite imorgon också. Antingen hemma, promenad eller möjligtvis en sväng bort till ego, måste ju nästan passa på medan jag fortfarande har kort där.. men lite sällskap hade ju inte suttit fel! Får försöka övertala mammsen!

Men nu ska jag fortsätta se grey's och dricka massa vatten för nu är jag hungrig igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0