kost

varför är jag så otroligt trött hela tiden för?
Har nu sovit en stund men är sjukt trött fortfarande. Och hungrig, så nu är jag åtminstone uppe och kokar mig en stor potatis!

Lär ju inte bli piggare de närmsta dagarna heller eftersom jag än en gång håller på att ändra kosten. Dock hoppas jag att i slutet av veckan  JA TYP PÅ MIN FÖDELSEDAG, känna att jag blivit piggare av förändringarna. Men nu får jag kämpa på några dagar till och börja med!

Dagens alla mål inräknade: (dock är mina promenader inräknade och avdragna, ungefär 100 kalorier)



kanske inte så konstigt att man är trött? och ja! jag äter! kalorisnålt dock!
hej sommar, hej hej hej sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0