fokus

Latmåndag! Fixat lite med kläder och disk, annars sett serier och bara tagit det lugnt.
Men nu ska jag snart iväg till birsta och dollar med mamma och pappa och efter det hade jag tänkt att träna lite här hemma. Har ju legat på latsidan sedan jag blev sjuk och inte riktigt kommit igång än. Men som sagt, ikvälll får det bli lite träning här hemma och imorgon ska jag ta mig iväg till ego för ett hårt styrkepass och sedan sätterj ag och mamma igång som vanligt på torsdag igen!

Sedan är det ju dags att börja gå till och från utbildningen varje dag igen. Inte vara lat och åka buss som jag nu gjort senaste veckorna. Dels kostar det sjukt mycket pengar.. som jag inte har och sedan måste jag ju röra på mig! Den här månaden så är det stenhård fokus på just träning och kost! Även om jag inte skött mig exeplariskt idag dock. Men å andra sidan har jag knappt fått i mig någonting pga av att min mage gör ont när jag äter. Men lite ägg med kräftröra och en hårdbrödmacka med kalkon gick ner.

Men nu ska jag gå och klä på mig så jag är klar när dom kommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0