ett skärp

nej nej nej!
Nu måste jag skärpa mig. Jobbade ju inatt och det gick jättebra. FÖRUTOM!!!! att det finns kakor på jobbet, så ja det åkte ner några... tyvärr. Dock hade jag ju inte ätit särskillt mycket under dagen, men endå. blir ju så besviken. Åt även nattamat efter passet, det bjöds på pizza, och sjukt god pizza hade dom gjort. kunde ätit flera bitar men nöjde mig med en. Så det känns ju bra iaf. Och det tar ganska bra på en att jobba natt sådär också. Så kanske kom upp i ungefär 1200 kalorier igår. kaaanske lite mer. Så får se det possetivt endå, ska ju med min vikt och längd kunna äta lite mer än 1900 kalorier för att hålla den vikt jag nu har. Så ligger jag under det, så är det ju fortfarande bra!

Ska ju synda både ikväll och imorgon också. Ikväll blir det vin, men äter jag inte mer nu vilket jag inte behöver heller eftersom jag precis åt en ordentlig middag, och om jag ikväll dricker 1 liter vin har jag räknat med, så är jag uppe i 1244 kalorier idag. Så det känns också klart godkänt och imorgon tänkerj ag inte ens räkna kalorier eftersom det är MIN FÖDELSEDAG!! så imorgon blir det god lunch, tacos, tårta och alkohol. även om jag inte är så förtjust i tårta och inte kommer äta särskillt mycket så blir det ju en hel del kalorier endå!Och så kör jag stenhårt på måndag igen!

För nu ger jag mig banne inte upp! awiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0