ett fel närmare rätt



jaha, så vad händer här då?

jag har insett att jag gör mer fel än rätt. och att allt ger mig ångest! 

 jag försöker varje dag ta mig upp och iväg på utbildningen även fast jag ofta är helt utan vilja att alls kliva upp. vilket ger mig ångest. jag går ut så ofta jag bara kan. vilket ger mig ångest. jag ligger alldeles för ofta i sängen, stirrandes i taket. vilket ger mig ångest. jag vet aldrig vad jag vill. vilket ger mig ångest. jag gör utan att tänka mig för aldeles för ofta. vilket ger mig ångest. jag gör riktigt idiotiska saker hela tiden. vilket såklart ger mig ångest! jag gör bara allt som är fel hela tiden vilket självklart ger mig ångest & endå bara fortsätter jag i samma spår..
..jag tror jag fastnat i någon slags ångestbubbla. men jag skyller på brist på liv & någon slags hjärnskada. det känns bättre då.. när man kan skylla på något/någon.

men jag ska se till att vända på det här.. för jag vet att jag kan, bara jag biter ihop pch kämpar på. jag vet jag vet jag vet ja.. tror ..jag vet att jag kan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0