en något bättre dag

Åh! har lyckats få igång min älskade iphone igen. dock är den efterbliven och det tar ungefär 70 minuter att skriva ett kort sms. Men förhoppningsvis ska jag lämna in den imorgon!

Annars idag har jag varit på utbildningen. Sedan bara lagat middag och väntat på att få mail från försäkringsbolaget, vilket jag fortfarande gör! Borde egentligen dra mig upp till tvättstugan för att tvätta en maskin, men är helt slut så det tar verkligen emot. Har två timmar kvar av tvättiden så förhoppningsvis tar jag mig i kragen snart annars får jag se om det finns tid imogon eftermiddag eller möjligtvis onsdag!

förutom det så blir det soffläge hela kvällen! Känns dock sådär med tanke på att det är fint väder igen, dock blåser det is men men! soffläge var det!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0