eh...

jaha, då har man hunnit fylla år också. vaknade inte allt för pigg, låg i sängen halva dagen, gick och handlade, gjorde en tårta, kramades, åt , drack och umgicks med mina närmsta! Så jag hade en fin men väldigt annorlunda födelsedag! Så jag är nöjd!

Igår skötta jag mig inte alls, tränade inte, och åt allt jag fick tag i, var inte alls på top. Idag har jag dock skött mig bra, även om jag varit extremt lat uppe på 647 kalorier nu efter middagen. Så det är ju bra iaf!

Nu ska jag snart dra mig bort på OK för att skicka iväg min stackars telefon äntligen.. men orkar inte ens resa mig för att gå de få metrarna det är dit. förstår inte varför jag är så fruktansvärt trött och LAT! usch!

men ska väl ta tag i det här nu.. snart! NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0