ding ding ding

vilket nedrans pissväder!

Låg i sängen imorse efter en natt med dålig sömn igen, vaknat ungefär en gång i timmen och vridit och vänt på mig. Så när klockan väl ringde klockan 7.00 bestämde jag mig för att sova några timmar till. men då kom ångesten och till slut flög jag upp sisådär 07.41, på med kläder, kissa, sminka mig, i med frukost, fixa matlåda. GÅ! Ja, så klockan 07.58 var jag faktiskt på väg i rask takt i snuskvädret mot utbildningen! Ja, ibland är jag fantastiskt snabb!

Dagen tog kol på mig, som vanligt. Väntade en timme på metropol för att få åka med pappa då jag som vanligt är för dålig på att klä mig efter väder! Åkte med upp till mor & far för att bli bjuden på middag! Alltid lika härligt att kunna dra sig upp två gator för att få färdig mat! ni kan kalla mig lyxlirare! nä skämt och sido, där har jag iaf tillbringat kvällen! Diskuterat framtiden och allt mellan himmel och jord, precis som vanligt när jag är där! Och så såg vi hockey mellan surrvarven!

Nu sitter jag i sängen och funderar på vad jag ska slå på för serie, film?  och lyssnar på musik. vill ju göra och se allt på en och samma gång. men har ju insett att det går ju inte riktigt till så!

Men ska gnugga hjärncellerna och se vad det blir för trevlig sysselsättning innan jag stänger igen!

så tack & godnatt gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0