det går bra nu kompis det går bra nu

börjar kännas riktigt bra nu. på vissa plan. men med kost och så vidare. har nu idag ätit en god brunch samt gjort min dagliga lilla kortträning.

mitt största problem med maten är dock att jag hetsäter. tänker jag inte på det så äter jag lätt en stor portion mat på bara någon minut. känner mig alltid stressad och det märkst främst när jag äter eller dricker. fort fort fort ska det gå. och det negativa då är ju att jag hinner äta så pass mycket innan jag känner någon mättnad. men nu sitter jag verkligen ner och tar det lugnt. Och får pausa mig själv för att dricka massa vatten emellanåt för att varva ner och för att inte äta mer än jag behöver för att bli mätt. Och det går faktiskt jättebra!
Dock är jag konstant hungrig även fast jag äter helt normalstora portioner av riktig mat. Men antar det är som jag tidigare nämnt att jag inte är van att äta regelbundet och att jag nu är så inne på att klara det här och äta rätt och så vidare att jag konstant tänker på just mat och därför inbillar mig att jag är hungrig. Vilket jag omöjligt kan vara fem minuter efter en måltid!

Nu ska jag iaf fräscha till mig lite, sminka mig och fixa håret innan evelina kommer och vi ska hitta på nå skoj innan jag ska rulla iväg mot jobbet vid 23.00!

ha det fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0