bra start

här sitter jag och slurpar på lite grönt thé och bestämde mig för att tag sedan att skita i träningen på ego. MEN i samma veva kände jag att jag var lite sugen endå och såg att det var en bra tid att gå dit, efter lunchrushen så att säga. och som vanligt får jag beslutångest! Men så kikade jag runt på lite bloggar.. ja träningebloggar och nu är jag taggad som fan på att gå iväg och träna någon timme! Får se hur hårt det blir, men jag ska göra mitt bästa!

Sedan ska jag ta tag i köket, bort med alla kläder jag vikt och lagt på köksbordet, bort med pantflaskor och vinflaskor, nu ska det bli fint fint fint! Nu när jag har så mycket tid så måste jag ju själv hitta på lite nytta att göra!

Men nu ska jag dricka litemer grönt thé innan jag ska byta om och dra mig bort till ego.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0