ZzzZzzzzz

mår bara sämre och sämre i kroppen. idag har verkligen varit en pina på skolan. tog bussen 05.00 mot ö-vik för att hålla föredrag inför klassen, vilket gick bra även om jag hatar det och skakade som ett asplöv. Hade nog gått en hel del bättre om jag faktiskt hade mått bra. Och det syntes tydligen också att man inte var på topp.
Kom hem vid kvart i sex och slängde av mig kläderna och totaldäckade i sängen. Hann dock vara duktig och ställde klockan på åtta så jag kan sova inatt också. Sedan hade jag ju inte ätit någonting sedan tolv så nu sitter jag och kikar på idol och har just slängt i mig pasta med kallrökt lax och italiensk ostsås. Kan ju dock erkänna att det var micromat och inte alls lika gott som det låter.

Nu vill jag bara dra mig mot sängen igen och lägga mig och hoppas på en god natts sömn. som jag hoppas på alla andra nätter ocksp men aldrig lyckas få. drygt 45 minuters sömn fick jag inatt och har därmed haft väldigt svårt med en heldag på skolan. men det var bara att bita ihop och grymt skönt var det när jag väl kom hem!

Men, tips mot sömnproblem är det bara slänga över mig. för det här går snart inte. och inte vill vi väl att jag ska kollapsa eller? nej nej. så HJÄLP TACK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0